Christian Førde forteller at han er takknemlig for servicen fra både NAFs bilberger Caroline og gutta på Dekkmann på Skøyen, etter at de reddet det som så ut til å bli en tung dag.

– Dagen begynte kaotisk og løste seg fint! Det gikk så fort og enkelt. Jeg er veldig fornøyd! forteller Oslo-mannen.

Lynrask service

– Jeg oppdaget på vei til barnehagen at bilen hadde punktert. Jeg fikk levert barna, men konstaterte at bilen ikke kunne brukes. Dermed måtte jeg løpe for å ta bussen for å rekke møte på jobben, og la igjen nøkkel på det ene bakhjulet.

På vei til bussen ringte Christian NAF, og med høy puls fortalte han hva som hadde skjedd.

– Mens jeg fortsatt sto på bussen, ringte det en veldig trivelig jente som var bilberger. Hun hentet bilen og leverte den til Dekkmann på Skøyen i løpet av kort tid, forteller NAF-medlemmet.

Christian_og_Caroline.jpg

Winther's coming! Caroline Winther er en av NAFs bilbergere. Det var hun som rykket ut og sørget for at bilen kom seg til Dekkmann på Skøyen. Det setter Christian stor pris på!

Fikk nytt dekk – helt gratis!

Det var Caroline Winther som sørget for å få bilen trygt levert hos Dekkmann – som attpåtil ikke skulle ha ei krone for å fikse dekket. Som NAF-medlem har man nemlig tre års skadegaranti på dekk!

­– Dekkmann ringte meg rett etter, og fortalte at de hadde fått inn bilen, at punktering var dekket av skadegarantien, og at bilen kunne hentes formiddagen etter. Jeg er fantastisk fornøyd både med NAF og Dekkmann som på en utrolig proff måte hjelper meg uten noe som helst stress for min del. Tusen takk! stråler Christian.

Christian_og_dekkmann.jpg

Førde er veldig glad for servicen og den ekstra dekkgarantien fra Dekkmann.

Reddet flere ganger

Dette er slett ikke første gang Førde har hatt god nytte av sitt NAF-medlemskap. Ferien er nemlig blitt reddet både her hjemme, og på ferie i Europa. Som NAF-medlem har han veihjelp dekket i hele Europa – og hjelpen er kun en liten telefon unna på norsk til NAF-sentralen, som snakker flere språk flytende.

Det kom godt med da han havnet i trøbbel i Italia.

– Jeg fikk rask hjelp av NAF da jeg ble sittende fast langs veien i Italia på ferie. Det var frustrerende å stå der nede når politiet var sinna fordi jeg sto i veien, og ingen snakka hverken norsk eller engelsk. Men det gjorde de på SOS-tjenesten til NAF. Alt løste seg veldig bra da også, forteller Christian fornøyd.

Reddet på påskeferie

– Jeg var på vei hjem fra påskeferie et år og punkterte midt mellom hytta og hjemmet. Med bilen stappfull av bagasje og unger. Kone og barn ble med besteforeldrene hjem, mens jeg ble med bilbergerne til nærmeste verksted. Det begynner å bli noen ganger, ja, smiler småbarnsfaren.

Skjønner ikke at ikke alle har medlemskap

Han legger til at han setter medlemskapet svært høyt.

– Jeg skjønner ikke at ikke alle er medlem, særlig når man vet hvor mye som er inkludert – og til den prisen! Det er ikke mye du skal ha behov for av hjelp før det er dekka inn. De fleste har vel opplevd flatt batteri eller punkteringer. Og når man først står der, så er det jo håpløst om man ikke har mulighet til å få hjelp.

Faste fordeler hos Dekkmann for NAF-medlemmer

  • 15 % rabatt på dekk, MC-dekk, dekk til Elbiler
  • 11% rabatt på felger
  • 17% rabatt på sommerdekket Best Drive
  • 25 % rabatt på dekkhotell
  • 3 års skadegaranti på dekk

Les mer om medlemsfordeler hos Dekkmann