Resten av teknikken og prestasjonene er av beste klasse. Ikke minst gir bensin/elektriske hybriddrivverket høy effektivitet, mye kraft og lavt forbruk og CO2-utslipp. Det kraftige dreiemomentet og jevne draget på alle turtall gir mye kjøreglede på veien. Varmeapparatet er blant de aller beste og lyset på bilen meget godt.
Pris testbil kr: 373 000,–
Pris fra kr | 373 000 |
DIMENSJONER OG VEKT | |
Lengde m | 4,320 |
Bredde m | 1,765 |
Høyde m | 1,440 |
Akselavstand | 2,600 |
Sporvidde f/b | 1,525/1,520 |
Vekt kg (målt) | 1440 |
Vektfordeling f/b (målt) | 59/41 |
Totalvekt kg | 1845 |
Hengervekt m/brems | 0 |
Hengervekt u/brems | 0 |
Drivstofftank l | 45 |
MOTOR | R4, bens/elektrisk |
Volum ccm | 1 798 |
Boring og slaglengde | 80,5 x 88,3 |
Kompresjon | 13,0 |
Ventiler | 16 |
Effekt kW/HK | 73(99)/5200 |
Dreiemoment NM | 142/2800-4400 |
Drivhjul | Foran |
Girtype | CVT |