Suzuki Vitara *****
Vitara har en stabil konstruksjon, og skåret maksimalt med poeng for beskyttelse av voksne i bilen, også med setene i forskjellig posisjon.

Vitara har en stabil konstruksjon, og skåret maksimalt med poeng for beskyttelse av voksne i bilen, også med setene i forskjellig posisjon.
Bilen har en stabil kupé og gir god sikkerhet for voksne i bilen. Det gjelder også med setene i forskjellige posisjoner.
Espace har en stabil kupé som gir god beskyttelse av knær og lår i kollisjon. Det gjelder også med setene i forskjellige posisjoner.
500X får gode resultater i frontkollisjon. Målingene indikerte god beskyttelse av knær og lårbein til fører og passasjer.
Renault Trafic gir god beskyttelse i sidekollisjon, men scorer dårligere i frontkollisjoner.
Opel Vivaro gir god beskyttelse i sidekollisjon, men scorer dårligere i frontkollisjoner.
Audi TT gir god beskyttelse ved kollisjon, men får ikke toppscore blant annet fordi den mangler teknologi som automatisk nødbrems.
Som på de fleste er selve kupeen til stabil i bilen, med god beskyttelse av knær og lårben til fører og passasjer.
Kupeen i Land Rover Discovery Sport er stabil i frontkollisjon, med god beskyttelse av både fører og passasjerer.
Selve bilen er stabil i frontkollisjon, og målingene indikerte god beskyttelse av fører og sidepassasjer.