2015 har vært et år med god aktivitet. Medlemstallet er stabilt og teller nå 199 medlemmer. Vi har klubbkveld på Bue annenhver tirsdag. Informasjon blir lagt ut på websiden og SMS og ny facebookside.

I sommerhalvåret møtes vi og kjører turer i nærområdet. Om vinteren blir det mest kaffe, drøs og planlegging.

Det har vært avholdt 3 styremøter. Formann har vært invitert og deltatt på 2 styremøter i NAF avdeling Stavanger og Omegn. Vi deltok med 3 representanter på årets MC Seminar som ble holdt i Lillestrøm. Her fikk vi også mulighet til å besøke MC-messen.

Denne sesongen har vi kjørt følgesykler for to sykkelklubber: Bryne cycleklubb der vi har deltatt på 5 ritt. Bryne Triatlon klubb ett ritt.

Vi har deltatt på følgende arrangement sammen med lokalavdelingen: NAF dager i Kongeparken. Det var 2 fine dager med mye besøk. Åpen dag på Bue glattkjøringsbane. Åpen dag på NAF senteret.

Årets NAF MC landstreff ble arrangert av NAF MC Solør, Vinger og Odal 12-14 juni. Sted for treffet var Skaslien Gjestgiveri ved Kirkenær. Lørdag var det rundtur til Finnetunet og Kongsvinger Festning. Samme dag ble det arrangert en meget innholdsrik grustur med instruktør. Her deltok en av oss. Vi fikk premie for lengst kjørte klubb og lengst kjørte dame og mann.

Høstturen ble lagt til første helgen i september. Den gikk via Ryfylke, Gullingen og Blåsjø, Suldal, Setesdal til Treungen med besøk på Z-museet. Retur via Vegusdal, Kvinesdal, Flekkefjord og Jøssingfjord. En fin helg som ga inspirasjon til nye turer neste sesong.

Årets avslutning ble i år lagt til Røysland Gaard. Det ble en hyggelig kveld i koselige omgivelser med førsteklasses bevertning.