mittkort-nafxtra-korttjenester-1660x1107.jpg

Slik går du frem:
Gå til App Store eller Google Play og last ned Mitt Kort appen.

Iphone App                    Google Play App

Innlogging
Logg inn første gang med BankID. Du kan deretter velge en egen firesifret kode fingeravtrykk eller Face ID for enklere pålogging neste gang.

Noen av korttjenestene i appen er:

Hent PIN 
Se din egen PIN-kode når som helst.

Overføre til konto
Overfør penger fra NAF Xtra til din brukskonto ved behov. Tast inn bankkontonummer, beløp og evt. KID-nummer. Dette gjør du også trygt og enkelt med BankID.

Regionssperre
Her er det enkelt å sperre kortet ditt for å hindre misbruk! Velg regionen du ønsker å sperre for. Reiser du til dette området senere, er det raskt og enkelt å oppheve sperren igjen ved å bruke appen.

Sperre kort 
Nå kan du selv sperre kort direkte i Mitt Kort-appen. Hvis du ønsker kan du fortsatt ringe oss på tlf: (+47) 915 09 718 så sperrer vi kortet ditt for deg.

Øke eller redusere kredittgrense
Øk eller reduser kredittgrensen på kortet etter ditt behov. Trygt og enkelt med BankID.

        

Logg inn Min side NAF Xtra

Logg inn Min NAF Xtra side

Her får du tilgang til NAF Xtra siden din. Husk at du må ha mottatt kortet før du kan gjøre endringer på «Min NAF Xtra side».

MIN NAF XTRA SIDE

Glemt PIN-Kode?
Har du glemt PIN-koden kan du enkelt og raskt finne denne ved å logge inn på «Min NAF Xtra side».

Kundeservice

Spørsmål?
Send en e-post til nafxtra@eika.no eller ring Eika Kundesenter på tlf. (+47) 915 09 718

Har du mistet kortet?
Sperr kortet og bestill nytt kort direkte i NAF Xtra-appen eller ved å logge inn på Min Side på nafxtra.no. Eventuelt kan du ringe Eika Kundesenter.

Åpningstider Eika Kundesenter
Klokken 07:00-21:00 på hverdager og 09:00-21.00 i helgene.

Har du ikke BankID?
Aktivér BankID i den vanlige nettbanken din.
Les mer om BankID på bankid.no
.