NAF vant prisen i konkurranse med blant annet De norske bokklubbene og Apple. Kundene fremhever medarbeidernes profesjonalitet, hyggelige tone og kompetanse, som gir dem følelsen av at noen er på deres side.

- Dette er en hyggelig påskjønnelse til alle oss på kundesenteret, og det skaper inspirasjon og motivasjon i jobben om stadig å bli bedre. Vi har over en lang periode jobbet målrettet for å sikre gode kundeopplevelser. At dette kommer frem og gir synlige resultater, er svært stimulerende og fantastisk gøy, jubler Randi Fiskerud, leder på NAFs kundesenter.

NM i kundeservice

Årets kundeservice er kåringen av Norges beste virksomhet på kundeservice. Prisen er basert på TNS Gallups store kundesentermåling KSindeks med over 20.000 spurte og deles ut under fagkonferansen Kundeservicedagene. KSindeks, som er et samarbeidsprosjekt med Loxy Soft, har 100.000 respondenter i sin erfaringsbase, og er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Derfor følges utdelingen også tett av ledere på tvers av ulike bransjer.

Det blir delt ut priser i følgende kategorier: Åpen klasse, bank, bredbånd, forsikring, TV-signaler, reise og telekom.