Last ned appen fra App Store eller Google Play og se hvor enkelt det er blitt å få oversikt over benyttet kreditt og transaksjoner på ditt NAF Xtra-kort!

Tilleggstjenester i den nye appen er

• Hente PIN
• Regionssperre
• Overføre penger fra kort til konto

Logg inn Min side NAF Xtra

Logg inn Min NAF Xtra side

Her får du tilgang til NAF Xtra siden din. Husk at du må ha mottatt kortet før du kan gjøre endringer på «Min NAF Xtra side».

MIN NAF XTRA SIDE

Glemt PIN-Kode?
Har du glemt PIN-koden kan du enkelt og raskt finne denne ved å logge inn på «Min NAF Xtra side».

Slik gjør du

Logg inn første gang med BankID. Du kan deretter velge en egen firesifret kode for en enklere pålogging neste gang.

Menyen finner du øverst i høyre hjørne i appen.

Ikon for pinHent PIN 
Se din egen PIN-kode når som helst.
Trygt og enkelt med BankID.

Ikon for overføringOverføre til konto
Overfør penger fra NAF Xtra til din brukskonto ved behov. Tast inn bankkontonummer, beløp og skriv en kommentar. Dette gjør du også trygt og enkelt med BankID.

Ikon for regionsperreRegionssperre
Her er det enkelt å sperre kortet ditt for å hindre misbruk! Velg regionen du ønsker å sperre for. Reiser du til dette området senere, er det raskt og enkelt å oppheve sperren igjen ved å bruke appen.

Ikon for sperring av kortSperre kort 
Ring oss på tlf: (+47) 915 09 718 så sperrer vi kortet ditt.

 

Google Play App        
Iphone App

 

Kundeservice

Spørsmål?
Send en e-post til nafxtra@eika.no eller ring Eika Kundesenter på tlf. (+47) 915 09 718

Har du mistet kortet?
Ring Eika Kundesenter på tlf (+47) 915 09 718.
For å sperre kortet taster du 1. Sperretjenesten er åpen alle dager, hele døgnet.

Åpningstider Eika Kundesenter
Klokken 07:00-23:00 på hverdager og 09:00-23.00 i helgene.

Har du ikke BankID?
Aktivér BankID i den vanlige nettbanken din.
Les mer om BankID på bankid.no
.