MG Cyberster
Cyberster børster støvet av det MG tidligere var kjent for, nemlig fine roadstere som passer best å kjøre med kalesjen nede.
El Prix sommer 2025
Om testbilen
Pris
Ikke oppgitt
Rekkevidde
Ikke oppgitt
Forbruk / 100 km
Ikke oppgitt
Drivhjul
Ikke oppgitt
Ladeeffekt
Ikke oppgitt
Bagasjerom
Ikke oppgitt
Nyttelast
Ikke oppgitt
Tilhengervekt
Ingen hengerfeste
Batteripakka i MG Cyberster er på 77 kWt og skal gi en rekkevidde på 443 kilometer. Effekten er temmelig frisk, 510 hestekrefter og et dreiemoment på 725 newtonmeter. Cyberster har to motorer og firehjulsdrift, og skal gjøre null til hundre på 3,2 sekunder.
Fordeler
Pris
Eneste i sitt segment
Ulemper
Ikke for de som er ute etter praktisk bil
NB: Dette er basert på våre rådgivere sine faglige og personlige preferanser.
Test av rekkevidde
Dette tester vi under rekkeviddetesten
To ganger i året (sommer og vinter) tester NAF og Motor et utvalg elbiler på det norske markedet. Bilene starter med fulladet batteri og kjører en fastlagt rute frem til de går tom for strøm. På den måten kan vi si noe om hvor lang rekkevidde bilene har i praksis, samt hvor langt de går etter at bilen oppgir at den er tom.
Test av lading
MG Cyberster GT
Grafen viser bilens ladekurve fra 10–80% oppladet batteri, og gjennomsnittlig ladeeffekt.
Testresultater
MG Cyberster GT ladet fra 10 til 80 prosent på 32 minutter og 24 sekunder under sommertesten 2025.
Om testbilen
Pris
679 775 kr
Chassis
Kabriolet
Rekkevidde (WLTP)
443 km
Forbruk / 100 km (WLTP)
16.8 kWh
Netto batteripakke
77 kWh
Maksimal ladeeffekt
144 kW
Opplysningene er hentet og gjengitt med samtykke fra Opplysningsrådet for veitrafikken AS, ofv.no. Enkelte verdier kan avvike for spesifikke varianter av bilmodellen. Kontakt din forhandler for ytterligere informasjon.
Dette tester vi under ladetesten
To ganger i året (sommer og vinter) tester NAF og Motor ladetid og ladeeffekt på et utvalg elbiler på det norske markedet. Bilene kjøres varme i minst to timer og batteriet forvarmes dersom mulig. Deretter analyseres ladetid og ladeeffekt fra 10 – 80% batteri.
Hvordan var innholdet på denne siden?