Roadster

MG Cyberster

Cyberster børster støvet av det MG tidligere var kjent for, nemlig fine roadstere som passer best å kjøre med kalesjen nede.

El Prix sommer 2025

MG Cyberster (sommertest 2025) Foto: Tomm W. Christiansen
MG Cyberster (sommertest 2025) Foto: Tomm W. Christiansen

Om testbilen

Pris

Ikke oppgitt

Rekkevidde

Ikke oppgitt

Forbruk / 100 km

Ikke oppgitt

Drivhjul

Ikke oppgitt

Ladeeffekt

Ikke oppgitt

Bagasjerom

Ikke oppgitt

Nyttelast

Ikke oppgitt

Tilhengervekt

Ingen hengerfeste

Batteripakka i MG Cyberster er på 77 kWt og skal gi en rekkevidde på 443 kilometer. Effekten er temmelig frisk, 510 hestekrefter og et dreiemoment på 725 newtonmeter. Cyberster har to motorer og firehjulsdrift, og skal gjøre null til hundre på 3,2 sekunder.

Fordeler

  • Pris

  • Eneste i sitt segment

Ulemper

  • Ikke for de som er ute etter praktisk bil

NB: Dette er basert på våre rådgivere sine faglige og personlige preferanser.

Test av rekkevidde

Dette tester vi under rekkeviddetesten

To ganger i året (sommer og vinter) tester NAF og Motor et utvalg elbiler på det norske markedet. Bilene starter med fulladet batteri og kjører en fastlagt rute frem til de går tom for strøm. På den måten kan vi si noe om hvor lang rekkevidde bilene har i praksis, samt hvor langt de går etter at bilen oppgir at den er tom.

Test av lading

el prix Sommer 2025

MG Cyberster GT

Oppgitt for testbil
Ladetid (10–80%)
38 min
Maks effekt
144 kW
Målt av NAF
Ladetid (10–80%)
32 min (-6min)
Maks effekt
142 kW (-1.4%)
Ladeeffekt (kW) sommer (10-80%)

Grafen viser bilens ladekurve fra 10–80% oppladet batteri, og gjennomsnittlig ladeeffekt.

Testresultater

MG Cyberster GT ladet fra 10 til 80 prosent på 32 minutter og 24 sekunder under sommertesten 2025.

Om testbilen

Pris

679 775 kr

Chassis

Kabriolet

Rekkevidde (WLTP)

443 km

Forbruk / 100 km (WLTP)

16.8 kWh

Netto batteripakke

77 kWh

Maksimal ladeeffekt

144 kW

Opplysningene er hentet og gjengitt med samtykke fra Opplysningsrådet for veitrafikken AS, ofv.no. Enkelte verdier kan avvike for spesifikke varianter av bilmodellen. Kontakt din forhandler for ytterligere informasjon.

Dette tester vi under ladetesten

To ganger i året (sommer og vinter) tester NAF og Motor ladetid og ladeeffekt på et utvalg elbiler på det norske markedet. Bilene kjøres varme i minst to timer og batteriet forvarmes dersom mulig. Deretter analyseres ladetid og ladeeffekt fra 10 – 80% batteri.

Lignende modeller


Hvordan var innholdet på denne siden?